مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-22اجتماعي

برخورد قاطع با تخلیه کنندگان نخاله در حاشیه جاده و بستر رودخانه های آستارا


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: هیچ کس حق تخلیه نخاله های ساختمانی در بستر و حریم رودخانه ها و حاشیه جاده های آستارا را ندارد و با افراد خاطی برخورد قاطع خواهد شد.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: هیچ کس حق تخلیه نخاله های ساختمانی در بستر و حریم رودخانه ها و حاشیه جاده های آستارا را ندارد و با افراد خاطی برخورد قاطع خواهد شد.

محمدرضا سلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه 22 نقطه آلوده به پسماند و نخاله های ساختمانی از لوندویل تا منطقه ونه بین حیران شهرستان مرزی آستارا پاکسازی شدند، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه ملی مسیر سبز و ایران پاک، از 23 نقطه بحرانی پسماند که توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مورد شناسایی قرار گرفته بود، با صدور اخطاریه های زیست محیطی و پیگیری صورت گرفته، 22 نقطه آلوده به طور کامل توسط متولیان پسماند روستایی و شهری تنظیف و پاکسازی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یک نقطه در روستای ونه بین در حال پیگیری جهت جمع آوری پسماند است، افزود: تنها راه برون رفت از معضل پسماند در وضع موجود همکاری آحاد جامعه در مدیریت مصرف و طرح تفکیک زباله از مبداء است و مشارکت بیشتر شهروندان در این طرح حیاتی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با تخلیه کنندگان نخاله در حاشیه جاده و بستر رودخانه های آستارا

برخورد قاطع با تخلیه کنندگان نخاله در حاشیه جاده و بستر رودخانه های آستارا